onsdag den 28. april 2010

Hvordan får jeg min ex kæreste tilbage? Læs dette og få svaret!

Hvordan får jeg min ex kæreste tilbage? Hvordan vækker jeg de samme følelser i min ex kæreste, som han eller hun engang havde for mig? Lad være med at panikke, blive desperat og begynde at tigge din ex om at tage dig tilbage ligesom jeg gjorde. Hvad fik jeg ud af at være så ynkelig? Intet.. udover at jeg mistede det sidste du ønsker at miste - din selvrespekt. Tro mig, du behøver den for at få dit liv tilbage hurtigt, ellers kan kærestesorger nemt, slå benene helt væk under dig i ½-2 år.. Personligt gik det så galt for mig at jeg droppede ud af en videregående uddannelse, fordi jeg ganske enkelt ikke havde overskud til at samle tankerne. Jeg kunne ikke få tankerne væk fra hende..

I denne blog besvarer jeg spørgsmålet mange mennesker går rundt og tænker over, hvordan får jeg min ex kæreste tilbage?

Jeg gør det på en sådan måde, at du stadig kan kigge dig selv i spejlet bagefter, uden at føle at du har mistet din værdighed. Og så risikerer du heller ikke at gøre situationen endnu værre. Og tro mig.. din situation føles håbløs nu, men i op mod 90% af tilfældene er det faktisk muligt at vinde sin ex kæreste tilbage, men det kræver at man ved nogle ting om hvordan kroppen (og hjernen) fungerer.

Først og fremmest er her hvad du IKKE skal gøre, hvis du vil have din ex kæreste tilbage!

Sådan mister du din ex kæreste på 10 dage.
Du må ikke begå disse fejltagelser!!!

Ethvert parforhold starter som bekendt altid ud med at to mennesker mødes, og forelsker sig i hinanden.

'Tiltrækning' er nøgleordet i starten. Noget at det der skaber tiltrækning i begyndelsen er blandt andet, spændingen og den unikke følelse, indvirkningen den anden person har på dig. Den får dig til at føle dig som noget helt specielt.. godt. Du føler dig respekteret og værdsat. De intense og intime følelser tænder dig. De vækker noget i dig. Du får nu, for øjeblikket, dine behov opfyldt. Du er formentlig meget mere venlig og høflig overfor personen lige i starten, og du er ikke rigtig 'tro' mod dig selv.

Efter noget tid går mange parforhold hen og bliver noget rutineprægede - hvilket i sidste ende dræber ofte ender ud med at 'dræbe' det meste at interessen i at blive sammen og bruge så meget tid på at få det til at fingere. Ofte er folk ikke klar over hvad de skal gøre for at komme tilbage på sporet og fortsætte med at leve og nyde hinanden, og være taknemlig for al den tid de har sammen.

I sidste ende kan det meget nemt ende med at den manglende gnist, eller interesse om man vil, fører til at den ene bliver efterladt, fordi den anden ønsker at påbegynde et nyt spændende kapitel i sit liv!

Uanset om du er en (blød) pige eller en (hård) fyr har det ikke rigtig nogen betydning på bundlinien. Et knust hjerte kan få de fleste mennesker ned.. og hvis din ex kæreste virkelig betød alt for dig, så ved du hvad jeg mener når jeg siger, at man kan miste viljen til at leve. Det er stærke sager!

Du er ligeglad med om en bil drøner lige ind i dig, mens du kører.. Det eneste du tænker på er dit tab - din tabte kærlighed. Du er fuldstændig ligeglad med hvad dine venner og din familie siger, når de forsøger at trøste dig. Du vil ikke lytte til dem. Fordi de kan bare ikke forstå hvilken smerte du går igennem, og hvilket tab du netop har lidt. Du føler du har mistet en helt unik person - og måske har du!

Det er bare endnu en grund til at du ikke ønsker at begå nogle fejltagelser lige nu! Hvad folk ofte gør nu er at lade desperationen tage over. Og jeg kan forsikre dig om, at tiggeri og forsøg på at overtale din ex kæreste ikke får din ex kæreste til at tage dig tilbage. Det forstærker derimod bare din ex kærestes ønsker om at komme væk fra dig. I stedet skal du bevare roen, og give hende noget plads.

Det er en ond cirkel, der ikke vil føre noget godt med sig. Du skal læse videre. Du vil finde en løsning!

Tænk over det her et øjeblik. Det vil måske tage dig et år, måske 2 eller endda længere tid, men når du endelig når til det punkt, hvor du er i stand til at komme videre med dit liv, og finder en ny kæreste, så hvis du støder ind i din ex kæreste et par år senere, så vil han eller hun være så meget mere interesseret i dig. Og hvorfor er det nu lige sådan? Fordi din ex kæreste ikke kan få dig lige nu. Fordi du ikke er desperat og trængende. Du behøver ham eller hende ikke. Din ex er ikke centrum i dit univers længere.

Så i tiden efter din ex kæreste er gået fra dig, så bør du stille dig selv følgende spørgsmål, hvordan får jeg min ex kæreste tilbage? og svare på det på en rationel måde. Prøv at se det fra din ex kærestes perspektiv. Du er nødt til at bevare roen, du har brug for ro til at tænke klart, du er nødt til at indse hvorfor og hvor det gik galt, og så er du nødt til at lægge en slagplan! - uden at din ex kæreste er kender noget til dine motiver naturligvis.

Jeg ved at det lyder umuligt lige nu hvor du læser dette. Men lad vore med at udspioner hende, det får dig bare til at ligne en idiot. Den ynkelige lille desperate pyllerrøv virker ikke. Det aller første skridt er at indse at dette er sandt. Du vil ikke have din ex kæreste fordi han eller hun har ondt af dig.

Du vil have din ex kæreste skal elske dig igen. Lige så højt som du elsker din ex kæreste.

Hvordan får jeg min ex kæreste tilbage?
Her er hvad du bør gøre - fyren her ved hvad han snakker om!


Som jeg allerede har fortalt dig, er jeg en temmelig følsom fyr - når det kommer til kærlighed.. og især når mit hjerte bliver knust.

Jeg har prøvet at være ham der den desperate klynkende pivskid, og som jeg har skrevet ovenfor.. det virker virkelig bare ikke! Det æder dig bare op, og du får det mildest talt forfærdeligt i flere måneder, eller måske endda år efter - det afhænger af mange andre ting.

Den bedste kur mod et knust hjerte er at blive forelsket igen. Men denne situation er lidt anderledes. Fordi du vil jo have at din ex kæreste bliver forelsket i dig igen, så du bliver lige nødt til at forstå et par ting om hvordan mennesket's sind fungerer, før du dykker lige i.

Faktisk er der en ekspert i lige præcis det, T.W. Jackson. Han er ekspert i at fikse forliste parforhold. Han har skrevet en bog om spørgsmåket du stiller;

Hvordan får jeg min ex kæreste tilbage? Og det virker virkeligt! Det bedste er at du ikke nødvendigvis behøver at købe hans bog. Han har nemlig også en masse gratis informationer, som virkelig kan hjælpe dig et stort skridt på vejen - hvis ikke hele vejen.

Prøv at se denne korte video. Fyren her ved virkelig hvad han snakker om. Du kan stole på hvad han fortæller dig, og du får noget information som du kan bruge lige med det samme. Hvis du vil købe hans produkt, eller bare gerne vil høre mere om hans garanti for at han kan skaffe dig din ex kæreste tilbage, så bare besøg hans hjemmeside.

Så svaret til spørgsmålet, hvordan får jeg min ex kæreste tilbage? starter faktisk her, ved at du ser denne video. IKKE ved at du ringer til din ex kæreste og lægger desperate beskeder til ham eller hende hver halve time. Hvad du end beslutter dig for at gøre, så ønsker jeg dig alt muligt held.. og forresten, her er linket Klik her!!!







Hvordan får jeg min ex kæreste tilbage?
Tjaa.. jeg har jo på en måde allerede givet dig svaret!


Lige nu har du det formentligt - rent ud sagt af hel***es til - jeg ved hvordan det føles. Hvor ondt det gør. Og du har bestemt heller ikke brug for at en eller anden fupmager prøver at snyde dig ved at sælge dig noget falsk, eller noget der ikke leverer de lovede resultater.

Men jeg vil alligevel opfordre dig til at klikke på billedet til højre, så du kan modtage dine gratis informationer om hvordan du kan få din ex kæreste tilbage. Du kan læse en lille smule om det, afprøve og anvende nogle af teknikkerne, og så kan du beslutte dig for om du ønsker at købe og gennemføre hele programmet. Produktet hedder 'The Magic Of Making Up'. Det hedder sådan, fordi det virker ligesom magi - dette er fakta, og det er der virkelig mange beviser for.

Stol på mig et sekund, når jeg siger dette. Uanset hvad du gør, så lad være med at ringe, sms'se eller emaile din ex kæreste lige nu. Giv din ex kæreste lidt tid, så han eller hun tænker at du har accepteret situationen som den er nu, og så vil din ex kæreste med tiden sænke sine parader - og det er præcis der du slår til med din velgemmentænkte plan. Du mister 100% af de chancer du ikke tager - har du råd til ikke at tage denne?

Du kan virkelig godt gøre det her!!!

Så gå ind og modtag dine gratis informationer, og start på et nye kapitel med dig og din ex kæreste - Klik Her!

Hvordan får jeg min ex kæreste tilbage? 3 Tips
Det her det kan meget vel være alt du behøver for at redde forholdet

Her til sidst vil jeg lige dele nogle få vigtige basis tip med jer. De er relevante til spørgsmålet du har stillet, hvordan får jeg min ex kæreste tilbage? De er..

#1 Vær stærk udaftil - selv hvis du er fuldstændig knust indeni.

Det din ex kæreste tydeligvis fandt tiltrækkende ved dig i starten, da i mødtes første gang, var højst sandsynligt ikke at du lignede en lille hjemløs hundehvalp med diarré, som levede på gaden, frøs røven ud af bukserne og overlevede ved at spise affald. Så hvorfor opføre sig som en for at prøve at vinde din ex kæreste tilbage? Jeg ved det er sååååå utrolig hårdt, men du er altså nødt til at holde en stærk ydre skanse for nu. På den måde viser du at du din ex kæreste at du har noget at byde på, at du har noget at give, og at du er i stand til at blive en bedre og stærkere person, gennem krise tider, hvis behøvet nogensinde skulle dukke op. Det skaber tiltrækning og du har brug for at din ex kæreste genvinder det perspektiv og den følelse når hun tænker på det.

#2 Ingen kontakt - tilbageholdenhed, respekt og reflektion

Modstå fristelsen til at ringe til hende. Lad være med at emaile, sms'se eller udspionere hende - hverken på nettet (facebook o.s.v.) eller i virkeligheden. Lige nu er du måske den sidste person hun gerne vil høre fra.. Respekter det! Giv hende noget tid og rum til at tænke, og reflekter selv over alt det der er sket. Hvis din ex kæreste stadig elsker dig, eller hvis din ex kæreste nogensinde har elsket dig, så er det højst usandsynligt at han eller hun går lige fra en seng til en anden. Så tag det roligt og lad være med at forhaste dig!

#3 Find ud af hvad der gik galt. Hvor knækkede filmen. Find årsagen!

Tag et dybt kig indaf. Ind i dig selv. Indse følgende; at du engang har haft alle de ting som din ex kæreste var på udkig efter. Du opfyldte engang din ex kærestes behov og var hans eller hendes idelle kæreste. Du formåede engang at skabe tiltrækning og du appelerede til din ex kæreste som ingen andre - derfor valgte din ex kæreste dig! Mennesker tilbringer ikke tid sammen med mennesker der ikke har lyst til at være sammen med - og altså slet ikke i de mængler som et parforhold kræver. Så selvfølgelig var din ex kæreste vild med dig!

Prøv at tænke tilbage på de første dage i havde sammen - gennemlev dem. Hvad gjorde dem så gode? I stedet for at prøve at finde ud af på hvilke områder din ex kæreste har forandret sig, så prøv i stedet at giv dig selv skylden. Det er formentlig sådan din ex kæreste ser på det. Og ved du hvad? Din ex kæreste har muligvis ret.. og du vil forøge dine chancer for at vinde din ex kæreste tilbage exponentielt, hvis du finder ud af hvad din ex kæreste mener gik galt, og hvis du efterfølgende indrømmer det. På den måde viser du den personlige udvikling du har gennemgået. At du har forbedret dig.

Hvis du nogensinde vil have din ex kæreste til at forelske sig i dig igen, så er du nødt til at arbejde dig igennem disse meget vigtige skridt (og mange flere), INDEN du prøver på at kontakte din ex kæreste igen..

Der er mange flere gratis tips til spørgsmålet, hvordan får jeg min ex kæreste tilbage?, og de er alle dine. Bare lad være med at gøre noget desperat. Det kan ødelægge dine chancer helt for nogensinde at få chancen sammen med din ex kæreste igen. Klik her for beviste metoder til at få din ex kæreste tilbage hurtigt! Det er garanterede strategier og som jeg sagde er alt det du behøver måske de gratis tips.



____



Tags: min eks kæreste, min ekskæreste, min ex kæreste, min ex kæreste tilbage, min ex tilbage, hvordan får jeg min ex kæreste tilbage, hvordan får jeg min kæreste tilbage, vind din ex tilbage, vind din ex kæreste tilbage, vind din ekskæreste tilbage, vind din eks kæreste tilbage, hvordan vinder jeg min kæreste tilbage, hvordan vinder jeg min ex kæreste tilbage, hvordan vinder jeg min eks kæreste tilbage, hvordan vinder jeg min ekskæreste tilbage, min kæreste tilbage, kærestesorg, kæreste sorg, parforhold




Ingen kommentarer:

Send en kommentar